Change to Survive
For første gang udsættes ti brasilianere for verdens mest ekstreme udfordring. Opdelt i par med en kvinde og en mand skal de overleve 21 dage på den trøstesløse og varme colombianske savanne, der bebos af pumaer, jaguarer, alligatorer og anakondaer.