The Treatment
Lilas helbred forværres. Hendes job på fabrikken i Soccavo dræner hende. Elena beder sine svigerforældre om hjælp, og de opfordrer hende til at skrive en afslørende avisartikel, hvilket ender med at skabe spændinger i fagforeningerne.