The Tree of Flesh
Da hr. Pickles hænger bedstefar op på et mord i tredje sæsons finaleafsnit, finder sheriffen ud af, hvor bedstefar er, og han rejser til udlandet for at spore ham. Imens har bedstefar fået ny motivation til at konfrontere hr. Pickles en gang for alle.