A.D.D.
Følg den seks år gamle Tommys eventyr. Han aner ikke, at hans kære border collie Mr. Pickles har en hemmelig satanisk side og ofte stikker af for at genoptage sin morderiske hærgen. Med stemmer fra Brooke Shields som mrs. Goodman.