The Cavalry
Julias svigerforældre kommer på besøg for at hjælpe til, mens hendes mand Paul er væk. Heldigvis er Kevin i nærheden og elsker gamle mennesker. Amanda giver modvilligt Liz sin gamle frakke, hvilket har en overraskende indvirkning på Liz.