Boom Or Bust At Barrett-Jackson
Der er fuld fart på, da Fired Up kæmper for at færdiggøre Forden fra 1932 til Barret-Jackson bilauktionen. Senere lægger Thomas også billet ind på en Chevrolet fra 1955.