En Satellite fra ’69 gøres klar, 1. del
Fyrene omdanner en Plymouth Satellite fra '69 til en racer med en 750 hestekræfter og en big block 440 motor. Thomas køber et chassis fra en fem-vinduers Ford fra '32 af Richard.