En panisk ubærlig fortælling om insekter
Der var engang en pige ved navn Anya, som var meget bange for insekter. En dag bad hendes mor hende om at hjælpe til i huset, men lige meget hvad hun hjalp til med, blev Anya jagtet af edderkopper og myg.