Fra England med kærlighed
En ny ven fra det tågede England farer vild i skoven. Masha opfører sig som en ægte Robin Hood. Hun vil hjælpe den fortabte sjæl hjem. Men de evigt sultne ulve forsøger at få fat på gæsten.