Kings of the Lowcountry
Denne dokumentarserie i tre afsnit afdækker Murdaugh-familiens eftermæle, da årtiers magtfuld indflydelse på retssystemet i South Carolinas Lowcountry-region får en ende på grund af anklager om svindel, bedrag og mord.