Jig-A-Bobo
Diana får særlig opmærksomhed fra politimester Lancaster, hvilket kan vise sig at blive farligt. Atticus og Leti forsøger at beskytte deres fremtid, da pensionatet modtager en uventet gæst fra Atticus' fortid.