The Conman's Forgiveness
Da situationen i skolen bliver mere vanskelig, bebrejder Olga sig selv, Armando får en værdifuld lektion af Memo, og Maria søger tilflugt i biografen - og hos Roman. Ana skjuler sin dagsorden, da hun indleder et nyt venskab.