På glatis/Tunnelsyn/Vandkanin
Sylvester forsøger at fange Pip, mens han står på skøjter / Grim E. Ulv forsøger at narre Hjulben med et male-trick / Snurre Snup vil køle af i Elmer Fjots pool på en varm dag.