Midnight Basketball
Første afsnit undersøger krydsfeltet mellem sport, race og socialpolitik ved at se på ”Midnight Basketball”, som er et nytænkende program, der blev startet i Glenarden i Maryland i 1986 for at give unge udsatte et frirum og sænke kriminaliteten.