Da Yi Xinghua er blevet et mål, øger Zhonglings mand, kommandør Xi Weian, sikkerhedstiltagene omkring ham. Zhongyus jalousi forværres, da Zhongxiu og Tang Fengwu styrker deres forbindelse.