Chapter Two: A Star Is Born
Paul og Joanne kan endelig stå frem som nygifte og oplever nu Hollywoods op- og nedture. Senere får presset ved at blive mor Joanne til at trække sig fra rampelyset, mens Pauls karriere går bedre og bedre.