Søvngængeri
Brille bliver aldrig god til at se skrækfilm lige før sengetid. Han kan aldrig sove bagefter og bliver skræmt af sære lyd, også dem som Tynde laver nedenunder, da han laver en smoothie i søvne. Tynde går nemlig i søvne, så Lamput må beskytte ham.