Junkyard Driftin'
Andy klemmer en Hemi-motor ned i en Jeep Wrangler for at få flere kræfter. Jeff genopliver en RX-7 fra 1986 med en Corvette LT1-motor, og Tim slår liv i en smadret Boston Whaler.