Reunion
Briterne kapitulerer i Yorktown. Adams og Abigail genforenes i Paris. Adams bliver USAs første ambassadør i Storbritannien. Georg III anerkender USA som en selvstændig nation. Præsidentvalget nærmer sig, og privatlivet sættes igen i bero.