Den store stank
Da der sker en katastrofal nedsmeltning i Jellystone Stinkfabrik, er det op til en frygtløs gruppe Jellystone-beboere at kæmpe sig vej ind i farezonen, og lukke fabrikken ned, inden en kæmpe stinksky opsluger byen.