Murder Habit
Forfatterinden Michelle McNamara finder en ny besættelse i form af den uopklarede sag om "East Area Rapist". I nutiden reflekterer hendes mand, venner og kolleger over Michelles unikke evne til at vække historier om virkelig kriminalitet til live.