West Coast Classic With a Twist
Efter endnu en uventet udfordring bliver designernes arbejde bedømt af branchelegenden Aleali May. De har ladet sig inspirere af deres rødder og designet jakker, som skal være en særlig gæst værdig: Gæstedommeren Wiz Khalifa.