Tuscon Is the Gateway to Dick
Ray irriterer Lenore, da han rådgiver Claire om ægteskab. Tanya forsøger at bevise, at hun kan få en stor klient. Ray betaler for baseballholdets transport og styrker Mikes mistanke.