Strange Lives of Dwarf Planets
Dværgplaneter er nogle af solsystemets mest aktive planeter. Hvilke hemmeligheder gemmer der sig i havene af flydende vand på Pluto og de uddøende vulkaner på det isdækkede Ceres?