Tom bliver jaloux, da Marina arbejder sammen med Santiago, som er verdens mest sexede håndværker. Denise bliver involveret i en sindrig plan om at hjælpe Connor med at gøre indtryk på en kvinde, som han har mødt i supermarkedet.