Elmores Fjende Nummer Et
Gumballs far er blevet afsløret som Elmores mest eftersøgte - men da politichefen forsøger at efterforske sagen går det ikke helt efter planen. Med drønsjove klip fra de første seks sæsoner af Gumballs Fantastiske verden.