Banan Joe
Inspektør Brown sætter Darwin til at stå for skolens blå bog, og han lægger ud med at bede klassens klovn, Banan Joe, om en selfie der kan placeres på forsiden. Men der er aldrig noget der er enkelt når det gælder Banan Joe.