Inauguration
Et år efter begivenhederne i sidste afsnit af ”The Good Wife” har et omfattende tilfælde af økonomisk bedrageri knust den unge advokat Maia Rindells omdømme, og på samme tid har det ødelagt hendes mentor og gudmor Diane Lockharts opsparing.