Go Down Fighting
Todd Hoffman ryger helt ned i kulkælderen da et holdmedlem, der har fulgt ham i 7 sæsoner, siger op. Imens er Parker Schnabel så travlt optaget, at han går glip af sin egen fødselsdagsfest.