Homeward Bound
Hannah strander, da sommerens bilferie med Fran afbrydes før tid, men hun reddes af Ray. Da han ikke har hørt fra Carolina, besøger Adam Laird og bliver for at hjælpe med babyen. Der opstilles parametre for Marnie og Desis forhold.