Tad & Loreen & Avi & Shanaz
Hannah tilbringer sin eftermiddag sammen med en ny ung ven. Marnie og Desi skændes om penge. Jessa rådgiver Shoshanna om forførelsens kunst. Loreen og Tad holder et middagsselskab præget af spændinger med deres venner Avi og Shanaz.