Carbon County Chaos
Da den lille by Helper, Utah, er under belejring af mørke kræfter, opfordrer borgmesteren GAC om hjælp. Hun formoder, at nylige renoveringer af to historiske bygninger kan ligge bag stigningen i paranormal aktivitet.