Sin City Exorcism
Zak og de andre rejser til Las Vegas for at hjælpe en familie, der plages af en dæmonisk kræft. Søskendeflokken mener ikke kun, at væsnet satte sig fast på deres mor, men at det var ansvarligt for hendes død.