Ghost Adventures drager mod Nevada, hvor Zak træder ind i et vaskeægte mareridt. Han står nemlig ansigt til ansigt med sin frygt for klovne, da han efterforsker The Clown Motel imens Aaron og Jay ser nærmere på en efterladt skole.