Demons in Seattle
Zak, Nick og Aaron rejser til Seattle for at bekræfte rygterne om, at en magtfuld poltergejst brænder bibler og kors, smider rundt med tunge møbler og ridser dæmoniske symboler i et hus i forstaden.