A Sh*tstorm and Beethoven
Dramaet med seriens stuntmand er det mindste af Kidas problemer, da han pludselig står over for muligheden for at blive "aflyst". Senere, da Marius indleder et afslørende sideprojekt, beslutter Kida sig for at tage kontrol over fortællingen.