Stay Frosty
”Captain America” er overivrig i sit forsøg på at kue en fange, mens hans mænd er skuffede over hans ledelse. Det nager Ferrando, at nu hvor Baghdad er næste stop for de amerikanske styrker, er kompagniets rolle i krigen ved at være udspillet.