The Rains of Castamere
Robb får foretræde for Walder Frey, og Edmure møder sin brud. Jon står over for sin hidtil hårdeste prøvelse. Bran opdager en ny evne. Daario og Jorah diskuterer, hvordan de skal erobre Yunkai. Huset Frey bliver forenet med Huset Tully.