The Ghost of Harrenhal
Baratheon-familiens indbyrdes rivalisering standser. Tyrion hører om Cerseis hemmelige våben. Dany oplever et tab. Arya opdager, at nogen står i gæld til hende. Jon og nattevogterne bemander et gammelt fort og møder en legende.