Mistænkelig cylinder
En mistænkelig cylinder findes tæt på en fremtrædende ministers bolig i Indre By og Kenneth og Allan er først fremme for at sikre området. Isabella og Mohamad går ind i en bygning, hvor to svenskere ulovligt er trængt ind og skal visiteres for stoffer.