Bo-Freakien Rap-Sody
Da Freddy kører galt i ScHoolboy Qs gyldne golfbil, kræver Q, at Flip-kompagniet gør alt for at betale ham tilbage. Gretchen og Franklins forhold udvikler sig, da hun beder om hjælp til at planlægge sit ”Katte til kriminelle”-velgørenhedsarrangement.