Can I Trust You?
Clara kommer til landsbyen og leder efter sin søn. Bruna bemærker, at Fred og fader Aleixo har hemmeligheder, og hun bliver nysgerrig. Coyote og Iasmin finder sammen efter at have hørt en gammel sang.