Rabbits
Da Cassie overraskes over sine egne løgne og presses af FBI, modsætter hun sig sin advokatven Annies råd om at holde lav profil og forsøger i stedet at finde svar ved at grave i Alex' arbejdsliv, hvilket får bizarre og chokerende følger.