Grown-Up Wannabe
En morgen overværer Kana og hendes venner, at Hijiri kysser collegeeleven Toshio i hans bil. Hijiri opfører sig mere modent end sine klassekammerater og foreslår, at Kana og hendes venner får taget billeder med Toshio.