Our Running
Hidomi forsøger at få Ide tilbage og angriber Raharu fysisk og siden verbalt. Hun fortæller Raharu, at hun opfører sig umodent, fordi hun ved, at hun udnytter Hidomi, fordi Raharu er forelsket i Atomsk.