FBOY Island Sverige
Pigerne ser tingene i et helt nyt lys, da de nu ved, hvem der er hvem. Et par heldige, udvalgte fyre bliver inviteret til pigernes hjem til lidt afslappet poolhygge. En storslået tilbagevenden hilses ikke velkommen af alle.