Plot Twist
Tre piger, som er trætte af lækre fyre, der lyver, søger fyre med seriøse intentioner. På en paradisisk ø skal de bo med 11 ”pæne drenge”, som virkelig tror på kærlighed, og 11 ”Fboys”, som søger morskab og penge. Vil de finde ud af, hvem der er hvem?