Pigerne skal lave photoshoot med fyrene, men værten Gyrith springer en bombe. 10 fyre er ikke nok, og hun tager derfor otte nye jokers ind. Et nyt mix af FBOYS og Nice Guys, som går benhårdt efter at få pigernes opmærksomhed.