Kurt Busch Vs. Joey Logano Special
Vinderen af 2017 Daytona 500, Kurt Busch, overrasker Gas Monkey med et besøg, og Richard bygger ham en Pantera fra 1972 til hans løb mod NASCAR-mesteren Joey Logano.