Bianca besøger en klinik for spiseforstyrrelser, så hun kan lære at hjælpe andre. Benjamin tager til Lissabon for at repræsentere Sverige i Eurovision Song Contest og så forbereder Christina sin storslåede 80-års fødselsdagsfest.